تکنیک ها و ترفندهای طراحی ویلاهای مدرن + ایده های خاص

طراحی ویلاهای مدرن این روزها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده و بیشتر افرادی که تصمیم به ویلاسازی می گیرند، به دنبال ساخت این سبک ویلاها هستند. از این روی به کار بردن خلاقیت و استفاده از فاکتورهای خاص در طراحی ویلا ، باعث می شود که در نهایت سازه ای متفاوت و قابل توجه داشته باشید. از این روی توصیه می شود که برای ساخت یک ویلای مدرن و طراحی و به طور کلی مراحل آن از صفر تا 100، تیم های حرفه ای و متخصص در این حوزه را بیابید که تجربه طراحی و ساخت ویلاهای لاکچری و کاملا مدرنیزه را داشته باشند.


گیردینو ارائه دهنده خدمات طراحی و ساخت ویلا از صفر تا 100، بهترین کارنامه در حوزه طراحی ویلاهای مدرن را دارا بوده و بسته به سلیقه مشتری و پتانسیل های محوطه، بهترین ایده های منحصر به فرد را به اجرا درمی آورد.


در ادامه ببنیم مدرن سازی یک ویلا، نیازمند به کار بردن چه المان هایی است و چطور چنین عمارت هایی را متمایز می سازیم.


طراحی ویلاهای مدرن چطور انجام می شود؟


برای آن که بتوان یک ویلا را به سبکی کاملا مدرن طراحی کرده و ساخت و ساز آن را آغاز کرد؛ لازم خواهد بود تا ضمن به کار بردن یک نقشه و پلان اولیه مدرن، از مصالح به روز و دارای وزن نوگرایی استفاده شود. به طور نمونه شما نمی توانید از یک نمای آجری برای ساخت یک ویلای مدرن و امروزی، استفاده کنید. از این روی باید به خوبی مصالح، به ویژه مصالح روکاری از انواع مدرن و به روز انتخاب شده و در این خصوص نمی توانید آن قدرها نیز صرفه جویی داشته باشید.


هزینه طراحی ویلاهای مدرن


لزوما هزینه طراحی چنین سبک ویلایی گران تر از چیزی نیست که برای ویلاهای سنتی داریم و حتی گاهی اوقات به کار بردن چوب زیاد در ویلاهای سنتی، مستلزم پرداخت هزینه بیشتر خواهد بود. اما اگر بخواهید یک ویلای امروزی لاکچری داشته باشید، هزینه های بیشتری مشمول طراحی و ساخت ویلای شما خواهد شد.


استفاده از پنجره های قدی، طراحی تیز و هندسی و همین طور حجم دهی به فضا با استفاده از سنگ های بزرگ و ساده، باعث می شود تا در نهایت عمارت ویلا خاص و مدرن به چشم بیاید. موضوع مهم در این میان حفظ منحصر به فرد بودن طراحی، علاوه بر سادگی است که باید حتما آن را از یک تیم حرفه ای بخواهید.


به کار بردن نورپردازی مدرن نیز یکی از ساده ترین اقداماتی است که در نهایت باعث خواهد شد تا عمارت ویلایی شما، مدرن و به روز به نظر برسد. در نورپردازی هرگز فریب تبحر شخصی خود را نخورید، بلکه باید حتما طراحی نورپردازی ساختمان را نیز به افرادی که در این حوزه دارای تخصص هستند بسپارید تا در نهایت بهترین جلوه فراهم شود. در واقع صرف اضافه کردن نور به بنای ساختمانی موجب زیبایی و امروزی به نظر رسیدن آن نشده و باید این نورپردازی مطابق بر فرمول و قواعدی خاص باشد.


سفارش طراحی ویلای مدرن


برای سفارش طراحی ویلای مدرن، می توانید از طریق گروه گیردینو، ایده های خاص و متفاوتی را مشاهده کرده و بهترین آن ها را مطابق با سلیقه و بودجه خود، پیاده سازی کنید. این ایده ها پس از بررسی خواسته های مشتری و همین طور مطالعه وضعیت زمین و شرایط جغرافیایی و منطقه ای آن، ارائه خواهد شد.


چرا مدرن سازی ترجیح داده می شود؟


با توجه به میل خانواده های امروزی به زیستن در فضاهای شهری و به روز، داشتن عمارتی مدرن در قلب طبیعت و در یک محوطه سرسبز، باعث می شود تا هر دو وجه آسودن در طبیعت و برخورداری از همان فضای امروزی، تامین گردد. از این روی در سال های اخیر میل افراد به ساخت چنین ویلاهایی به مراتب بیشتر شده و می توان از این سبک طراحی و ساخت و ساز ویلا بیشتر در میان بناهایی که در چند سال اخیر ساخته شده اند، مواردی را مشاهده کرد.


موضوع بسیار با اهمیت حفظ اصالت معماری ایرانی در کنار مدرن سازی است که باعث می شود تا در نهایت عمارتی که بنا می شود، ضمن داشتن امضای  معماری اصیل ایرانی، ساختمانی مدرن و امروزی بوده و با استانداردهای معماری جهانی نیز مطابقت داشته باشد.


سخن پایانی


شما تا چه اندازه به ویلاهای مدرن علاقه مند هستید و در صورتی که تصمیم به ساخت یک ویلای جدید داشته باشید، چه سبکی را ترجیح می دهید؟ چه چیزی در ویلاسازی مدرن باعث می شود تا این روزها جذابیت بیشتری داشته و افراد بیشتری علاقه مند به این سبک از ویلاسازی باشند؟ نظرات خود در این باره را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

منبع خبر :