دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس و جزئیات آن

همان اندازه که موضوع نمای بیرونی و محوطه سازی ویلا از اهمیت برخوردار است، باید برای دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس نیز انرژی گذاشته و با مطالعات صحیح در این رابطه و البته در نظر گرفتن سلیقه شخصی خود، بهترین دکوراسیون را ایجاد کنید. چیزی که باعث می شود تا بتوانید بهترین لحظات را در خانه ویلایی دوبلکس خود در قلب طبیعت سپری کنید، داشتن فضایی جذاب  در محوطه داخل ساختمان ویلا، نیاز اولیه شما خواهد بود.


به واقع باید این واقعیت را در نظر بگیریم که تماشای نمای بیرونی ویلا، تنها چند لحظه طول می کشد، اما شما ساعت ها در فضای داخلی ویلا به سر خواهید برد و باید نسبت به طراحی و اجرای عالی دکوراسیون داخلی آن، تلاش کامل به خرج دهید.


در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.


دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس


برای آن که بتوانید بهترین طراحی داخلی خانه ویلایی دوبلکس را داشته و آن را در مراحل پیوسته پیاده سازی و اجرا کنید، پیش از هر چیزی باید سبک طراحی داخلی دکوراسیون ویلای شما مشخص باشد. به طور مثال شما ممکن است سبک کلاسیک، سنتی، مدرن یا لاکچری را انتخاب کرده باشید. البته این انتخاب بستگی مستقیم به نوع طراحی ویلا نیز خواهد داشت و در صورتی که بخواهید هماهنگی و تناسب درستی در کل وجود داشته باشد، باید این نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی، هماهنگ و در تناسب باشند.


استفاده از تجهیزات کاذب


شما می توانید از سقف های کاذب مختلف برای سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی و ... استفاده کنید. به این شکل می توانید به محیط آشپزخانه فضایی رویایی داده و سالن پذیرایی ویلا را کاملا لوکس دکور کنید. این باعث می شود تا دکوراسیون داخلی کاملا تحت تاثیر قرار گرفته و بتوانید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد، جلوه ای خاص و ویژه در فضای داخلی ویلا به وجود آورده و از آن عمارتی به مراتب شیک تر بسازید.


از آن جایی که در ویلاهای دوبلکس، همیشه ردیفی از پلکان داریم، حتما برای این ردیف پلکانی به دنبال تزئینات خاص باشید. به طور مثال اگر این هماهنگی وجود داشته باشد، شما می توانید از نرده های سیاه برای پله های خود استفاده کرده و به این شکل فضایی جذاب و لوکس به وجود بیاورید. همین طور سنگفرش کردن پله ها در جای خود، فوق العاده بوده و دقت داشته باشید که از ترکیب رنگ مناسب با دیوارها، سقف و به طور کلی دکوراسیون محوطه ای که به پلکان ویلا نزدیک است، استفاده کنید.


به کار بردن نورپردازی حرفه ای


نورپردازی حرفه ای در دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس به میزان قابل توجهی تاثیرگذار است. اگر شما می خواهید بهترین بهره برداری از فضا را داشته و بتوانید با صرف هزینه ای محدودتر، زیبایی و جلوه بیشتری به وجود بیاورید؛ بهترین راه حلی که برایتان پیشنهاد می شود، استفاده از طراحی حرفه ای نورپردازی است. به این ترتیب شانس آن را خواهید داشت که با استفاده از نورپردازی تخصصی و حرفه ای، فضای موجود در ساختمان ویلا را محوطه سازی کرده و ضمن افزایش پتانسیل کاربری، زیبایی بیشتری خلق کنید.


به طور مثال باید در بخش قرار گرفتن اپن آشپزخانه، از نور متمرکز بر روی میز استفاده کنید تا برای سرو غذا، کاملا تمرکز روی میز وجود داشته باشد. همین طور در بخش اتاق خواب ها، نیاز به نورپردازی ملایم و آرامش بخش داریم.


به همین ترتیب در بخش های مختلف عمارت ویلایی دوبلکس، باید برنامه ریزی و پخش نور با توجه به ماهیت و هویت فضا و نیازهای مشتری و در ضمن ساختار زیباشناسی انجام پذیرد.


ترکیب رنگ ها در دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس


چیزی که شما در یک خانه ویلایی دوبلکس می خواهید، ترکیب رنگ ها به شکلی است که فضای خانه از یکنواختی و یکدستی خارج شده و بتوانید در بخش های مختلف آن، حال و هوای متفاوت و در عین حال ست با دیگر نقاط را تجربه کنید. به عنوان نمونه به هیچ وجه قرار نیست سبک ترکیب رنگ در آشپزخانه، مشابه چیزی باشد که در اتاق خواب ها دارید. همین طور قرار نیست تمام اتاق خواب های شما، یکدست و با دکوراسیون یکسان دیده شوند. اتفاقا توصیه می کنیم که برای هر اتاق خواب، هویت جداگانه ای تعریف کرده و ترکیب رنگ به کار رفته در آن ها را متمایز سازید.


هزینه دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس


هزینه دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس، با توجه به مساحت خانه و همین طور سبکی که برای طراحی دکوراسیون در نظر گرفته شده است، مشخص خواهد شد. با سپردن این طراحی داخلی به تیم های حرفه ای و دارای تجربه و تخصص در این حوزه، بهترین بهره برداری را خواهید داشت.


کلام آخر


شما چه ایده هایی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه ویلایی دوبلکس دارید و در صورتی که بخواهید ویلای خود را دکوراسیون کنید، چه مدل و سبکی را بیشتر ترجیح می دهید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

منبع خبر :